Play Math at Home開箱體驗

有留意開我個page都應該知,我哋鍾意用遊戲教唯b新知識。
應該好多小朋友都同佢一樣,唔接受填鴨式教育,用遊戲教,就會易入腦好多,所以我好鍾意買同自製唔同有趣嘅教材。


今次揀左由美國教授設計嘅 Eye Level “Play Math At Home” ;試玩價係$600一個月,教材包含環保袋、兩件教具(數粒遊戲、剪貼活動)同五本數學書,仲可以免費登入Play Math大學賬戶,參考入面嘅教學。
而我就用數粒教唯b順序、倒序同加法喇。至於數學書,其中兩本係關於Patterns。原來”Patterns and relationships” 對小朋友嘅邏輯發展好重要。因為將來中小學做未知數題目﹐甚至再大啲,睇股票走勢、大學研究數據、同公司業績分析,呢啲能力都係源於 patterns and relationships。

想唔想俾小朋友體驗用遊戲學數學嘅樂趣呢?而家Eye Level有個限時優惠(由即日起‪至2019年12月15日‬)!

優惠詳情:
六個月課程價錢:$2,880
包括:12套教具、30本數學故事書仔、Play Math大學賬戶及家長WhatsApp Group。
預訂連結:https://bit.ly/2kRALEt
輸入優惠碼:weplaytolearn
經我訂仲會再送「愛讀 I-do」中文故事書一套(共5本,價值$500) 


留言

熱門文章