【購物攻略】田原香滴雞精8折優惠推薦


之前陀唯b、悠悠嘅時候就已經飲過滴雞精喇。嗰陣時睇過好多滴雞精推薦嘅文章,亦做過唔少research,最後係揀咗有好多口味嘅田原香滴雞精。之前都有介紹過,佢哋嘅滴雞精都係經由專業中醫師同營養師調配,十幾款口味可以提供畀唔同體質嘅人士做選擇,除此以外,佢哋嘅雞都係自己養嘅,冇激素,生產出嚟嘅滴雞精有經過台灣政府認證係健康產品。

我聽店員介紹,懷孕期可以睇返自己嘅體質同補養階段,去揀唔同款推薦嘅滴雞精。嗰陣時職員推薦懷孕飲杜仲滴雞精,可以補腰腎,令自己腰痠舒緩啲,又補而不燥;坐月餵人奶就轉飲王不留行滴雞精,幫助疏通肝經、發奶。嗰時坐月後飲晒最後一盒滴雞精,我以為已經完成成個產後補身嘅工作,之後就冇再特別留意要keep住補身。

前排我同唯爸做嘢都好忙,雖然平時都有工人姐姐幫手湊住兩個小朋友,但我哋返工後再湊仔有少少攰,忙咗成日,體力好快用盡。之前同朋友一齊買supplement,訂購過靈芝同魚精膠囊,幫自己補吓。不過呢排轉季,啱啱好睇到田原香滴雞精廣告,介紹唔同口味嘅滴雞精有咩唔同嘅功效,有啲係可以降低敏感、補肺益氣等等,都幾吸引我。再見到廣告就係最近有田原香周年賞優惠活動嘅訊息。

田原香滴雞精喺香港有幾間門市,可以直接去門市向店員詢問適合嘅滴雞精,同佢哋講返自己嘅體質同補身需求,請佢哋推薦適合嘅滴雞精口味。今次店員推薦我買滴雞精package,適逢今年係田原香滴雞精成立第15年,15周年賞活動期間,儲值會再加送儲值金、滴雞精等等。儲值金冇限期使用,唔駛一次買好多盒跟住一次拎返屋企,可以等到想飲嘅時候,再到官網落單扣儲值金就得。儲值優惠唔單止方便,仲可以慳返雪櫃空間。我最後買咗藍寶石package5000蚊就有5550儲值金,再加送10包常溫滴雞精同聖誕禮券,成個package加埋係$6180,即係以8折優惠價買滴雞精。推薦平時有飲開滴雞精嘅媽媽可以喺呢段時間買package最抵。

活動期間用會員account提貨,兩盒滴雞精可以再有95折,即係有折上折優惠。我換咗原味滴雞精同無藥材滴雞精兩款,可以同唯爸一齊飲。呢兩款滴雞精好溫和,推薦畀需要補充體力、補充精神嘅上班族,尤其係我哋呢啲在職媽媽。呢兩款小朋友都可以飲,補充成長所需要嘅蛋白質營養。我買嘅係常溫版,唔需要擺喺雪櫃,可以放12個月。店員介紹,田原香無藥材滴雞精同原味滴雞精嘅分別,無藥材滴雞精係冇加藥材嘅純滴雞精精華,一歲以上嘅小朋友已經可以飲喇。而原味滴雞精經過專業中醫師同營養師調配,有落紅棗、杞子、黑棗、黃耆,幫助提神補元氣,呢款係田原香滴雞精嘅經典款口味。我飲過幾盒田原香滴雞精,好鍾意佢哋嘅味道,唔知道係唔係用炭火燉滴過嘅關係,飲落有陣淡淡嘅炭火香味,冇乜腥味。同唯爸飲嘅時候唯b就睇住我哋飲,最後我都開咗包無藥材滴雞精,畀唯b同妹妹一齊share,佢哋都幾鍾意。

同其他唔同嘅supplement相比,滴雞精始終都算係無添加、天然嘅保健湯水,味道嚟講比較好。朝早返工前翻熱後飲,真係成個人都覺得暖笠笠,諗住今次飲完呢兩款滴雞精,再試佢哋推薦嘅滴雞精口味。

田原香滴雞精15周年賞嘅優惠到1025日,有興趣可以睇睇:https://bit.ly/2GXy8vL

 

留言

熱門文章