大阪親子遊 — 6日5夜行程分享


我哋嘅行程唔算緊湊,為咗令唯b有時間休息,所以我哋嘅活動主要集中喺朝早,諗返起都好眼瞓

Day 1 
8am 機-> 2pm 到酒店-> 阿倍野Q’s Mall -> 心齋橋 -> 晚餐@溫野菜

當日分享:
- 溫野菜適合小朋友去,幾baby/kid-friendly,有baby chair,亦有兒童餐具
- 湯底可以揀一半豆漿一半蕃茄,啱小朋友食
- 日本餐廳較少菜食,我揀溫野菜因為可以俾唯b食到好多菜(要poo poo嘛)。佢當晚食咗一大碗飯、幾個蕃茄、菜、雞肉、豬肉等,好開胃
- 餐廳有一位來自香港嘅女侍應,好好人,好主動嚟問唯b有咩想食,又介紹我哋點咩食

Day 2 (滂沱大雨)
海遊館 -> 午餐@天保山Market Place北極星 ->天保山Market Place行街-> 晚餐@心齋橋

當日分享:
- 最好預早喺關西機場買海遊館飛,好似我哋去果日咁,正下大雨,我估大部分人都改行程去咗海遊館(全室內),排隊買飛條人龍好好好長

Day 3 
神戶動物王國 -> 午餐@神戶動物王國-> 麵包超人館-> Birthday-> 晚餐@神戶steakland

當日分享:
- 神戶動物王國唔算大亦唔算多動物,但小朋友冇乜機會近距離接觸同餵動物,所以好值得去
- 園內有烏冬啱bb食,亦有high chair
- 麵包超人館唔係太多嘢玩,但小朋友見到麵包超人就會好興奮,睇劇場見到更加深刻,唯b喺當日就學識咗講Anpanman日文,之後日日喺度叫佢
- 神戶Steakland有high chair同兒童餐具
- 我有請廚師唔好加調味料喺啲菜同某一塊牛扒度(手勢加超簡單英文),同埋將一部分牛煎到全熟俾唯b食,佢都好樂意

Day 4 

京都-> 堀江-> 晚餐@溫野菜

當日分享:
- 我哋去崗本租和服,1-2歲嘅男裝和服選擇不多,唯b身上嘅係for 3-5歲,好彩束短啲啲就啱著
- 套衫對唯b嚟講唔太舒服,所以帶佢上清水寺度影咗一陣相好快就換返便服喇
- 和服店內冇換片嘅地方,記住帶褲仔方便喺洗手間更換,或去之前搵地方換咗先

Day 5 
枚方公園-> 西松屋-> 黑門市場-> 晚餐@道頓堀

當日分享:
- 枚方公園有啲遊戲睇小朋友年紀,有少部分睇高度,唯b兩歲(約95cm),喺我哋陪同下都玩到好多遊戲,包括火車、船、旋轉木馬、麵包超人幸福天空(超迷你摩天輪)、坐海豚船、飛機(一定要90cm或以上先可玩)、Adventure Safari(類似Disneyland個巴施光年射射槍咁)、4D影院、咖啡杯
- 呢度係園內差不多一半遊戲,所以2歲小朋友都好值得去

Day 6 
心齋橋幸福pancake-> 梅田-> 關西機場

當日分享:
- 幸福Pancake有pancake+奄列/炒蛋set,可以叫佢哋將蛋煮到全熟俾bb食
希望以上嘅分享幫到大家,期待8月嘅曼谷親子遊,到時再同大家分享!

如有興趣看更多自理寶寶的育成和BLW的分享,歡迎到我們的Facebook Page:https://www.facebook.com/weplaynlearn/

留言

熱門文章