濕疹B推介:澳洲Grahams Natural天然用品

悠悠出世冇幾耐,我哋就發現佢濕疹😓。

當時諗住佢有機會同哥哥一樣,都係嬰兒時期出濕疹,好快會冇事。因為哥哥初生時,濕疹嚴重得好緊要,醫生仲懷疑細菌入咗傷口,一度入過醫院。雖然來得快亦好嚴重,但幸運地都退得好快。
不過悠悠就冇咁好彩,濕疹退吓又出吓,到今日都仍然係咁。神奇嘅係,我本來幫佢預約咗某名醫,等該名醫快則兩個月,慢則半年。終於等到可以去睇嘅時候,但妹妹就完全好返晒😅咁護士就提議幫佢postpone到兩個月後啦,但等候期間佢又翻發...

呢個好返 --> postpone嘅過程已經重複咗三次!今次就冇咁好彩,要等成半年。所以我決心幫佢搵一個新嘅改善濕疹嘅牌子,等佢翻發時可以用(touch wood touch wood )。

朋友介紹我用來自澳洲嘅 Grahams Natural。其實市面都好多改善濕疹嘅牌子,但我想試Graham嘅原因係,品牌創辦人同佢個仔仔都有濕疹,仲好嚴重,所以佢先創立咗呢個品牌

最令我滿意嘅係天然嬰兒濕疹修護霜,佢唔只可以令妹妹啲皮膚冇咁乾,仲真係好有效退紅、同令佢冇咁痕,一見佢𢯎就即刻搽,雖然佢唔識表達,但會見到佢冇咗辛苦嘅表情。睇吓最後張圖,雖然都仲有少少紅,但已經好返好多喇😍


天然嬰兒濕疹修護沐浴油都令我好驚喜!有濕疹最好唔好用鹼性太強、去污力太勁嘅沖涼液,用沐浴油可避免因沖涼時水份流失而引致嘅乾燥同痕癢㗎。冇浴缸/浴盆都唔緊要,可以直接將油倒喺手心,再喺BB皮膚上輕輕按摩,然後過水,沖完皮膚唔會乾爭爭。

最後推介嘅係嬰兒護臀霜。其實唔使等損咗同「醃」到紅晒先用㗎。喺潮濕又熱嘅日子,我都會勤力啲幫妹妹搽護臀霜,可以避免紅腫。

******************************
有關Grahams Natural
榮獲澳洲Therapeutic Goods Administration (TGA) 一級醫療器材認證;通過GMP及ISO22716 國際護膚品優良製造認證;澳洲專業醫療機構推崇。

銷售點:
1. HKTVmall
購買連結: https://bit.ly/3fHhVrd

2. 官方網店:www.grahamsnatural.com.hk

想了解更多產品詳情,可瀏覽官網、Facebook page 或 Instagram

留言

熱門文章