媽媽補身恩物 老協珍熬雞精



 
之前徐若瑄懷孕嗰陣,佢媽咪特登拎咗我手上嘅「老協珍熬雞精」去新加坡俾佢補氣養胎!原來除咗大家經常接觸到嘅滴雞精外,熬雞精都好補身㗎!等我試吓先!


老協珍係咩品牌呢?
老協珍秉持「貨真價實 童叟無欺」嘅信念,以多年嚴格精挑細選嘅經驗製作中華美食,到而家已有80年嘅歷史,喺台灣係非常出名,仲獲得babyhome市場調查媽媽最愛雞精品牌第一名。

babyhome市場調查:
https://info.babyhome.com.tw/article/10559 
https://info.babyhome.com.tw/article/17209 

老協珍熬雞精好處多蘿蘿:
1. 獨創「熬工法」
熱雞精主要以老母雞、豬腩排以熬工法8小時製成,獨門複方概念含有更豐富嘅蛋白質、胺基酸,整體營養成份價值相對比其他滴雞精仲高。唔只懷孕中嘅媽媽,我哋生完bb都要對自己好啲,補下身

2. 不含藥材,適合不同人士飲用
熬雞精經過多重國際嚴格檢驗,成分天然無添加,亦無添加任何中藥成份,0味素、0防腐劑、0膽固醇、0塑化劑、0抗生素,適合唔同年齡層與體質嘅人飲用(2歲以下小朋友除外)

3. 包裝嚴謹
老協珍熬雞精內外嚴謹,連包裝袋都十分講究!包裝袋最裡層同奶樽嘅材料相同,更由日本進口4層不透光內袋,確保無塑化劑及重金屬殘留,可以完整保存熬雞精嘅營養同風味,亦可以令大家飲得放心。
 


😋試後感:
雖然成份有豬腩排,但竟然一啲都唔油膩,亦都唔腥,好易入口,飲嘅時候嗰口仲會有黏黏嘅感覺,不但止可以補充蛋白質,仲可補充膠原蛋白,口味比一般滴雞精好飲!你知湊唯B要好大力氣,好攰,飲咗幾日之後,感覺真係精神咗,冇咁易攰!無論係懷孕中嘅你,定係生完BB嘅你,都好啱飲架!


  
產品使用方法:
  • 建議每日一包,並且早晨空腹飲用,吸收效果更佳。
  • 有兩種加熱方法,好方便,適合繁忙嘅媽媽。

一、電鍋加熱法
1. 取出包裝,剪開熬雞精內袋
2. 倒入可加熱容器,並加上蓋子
3. 外鍋加水一碗,蒸約5~10分鐘後即可飲用

二、隔水加熱法
1. 熬雞精不拆袋 放入保溫杯中
2. 沖泡熱水 溫熱約 3~5分鐘
3. 撕開包裝 倒入杯中即可飲用

📭購買方法:
可到老協珍嘅香港官網https://lxz.com.hk/訂購,由台灣直送香港架,方便快捷!

如有興趣看更多自理寶寶的育成和BLW的分享,歡迎到我們的Facebook Page:https://www.facebook.com/weplaynlearn/

留言

熱門文章