未買嘅要留意 5樣唔實用BB產品

唯妹就嚟出世,又係時候要入貨。睇返買過俾唯b嘅用品,同埋集合呢幾年聽嘅評語,個人認為有幾樣產品係可以唔使買嘅,同大家分享一下😊

1. 放大鏡指甲鉗

陪月姨姨、我同唯爸都一致認為個放大鏡喺度係阻住嘅,放到咁大其實好難睇,比冇放大鏡仲危險啲。所以我哋由唯b初生已棄用,改用嬰兒剪刀,冇咁利,剪住隻迷你手指甲仔,新手爸媽都易控制啲。

2. 濕紙巾加熱器
我冇買呢樣,但我聽身邊所有買過嘅親戚朋友都話好後悔買咗,因為其實濕紙巾又唔係真係好凍,同埋我哋抹pat pat都係用棉花多,咁用暖水濕棉花就可以喇,唔使買部機。
喺屋企我都好少用濕紙巾幫唯b抹pat pat,因為濕紙巾唔係100%純水,有其他物質,長期用對皮膚都唔太好,尤其是初生bb嘅皮膚咁幼嫩,多用天然產品好啲。初時我哋都係每次用就拎個盆裝暖水,再濕啲乾棉花抹pat pat,但之後想方便大家,就喺$12店買咗呢個膠盒,放一大疊乾棉花入去,加食水,等啲棉花慢慢吸水後,用力壓走多餘嘅水份就得,用法就好似濕紙巾咁,每次取一片。



3. 學步車

買過一部學步車俾唯b,佢嘅興趣不大,而且未學識行嘅幼兒推住果部車係未必識平衡,反而無助學行。佢識行絕對唔係靠部車,其實只要有圍欄,佢就會扶住慢慢企起身,再慢慢學行。

4. 防跌枕


(網上圖片)
防跌枕目的係防止bb向後跌撞到後腦,不過bb係唔會咁聽話一跌就只向後跌,佢哋跌嘅方向可以係向係左/右/前/後,所以如果係初學企同行,俾佢留喺軟墊上,跌都唔怕撞擊後腦,好過要佢揹住個枕頭嘛。

5. 沖涼網
(網上圖片)
本身我都以為同初生唯b沖涼會用到,但其實有個網喺度,係更加阻礙沖涼。首先,我唔會放個bb自己一個瞓喺網度(好似啲廣告相咁),因為佢個身要浸住少少暖水先唔凍;第二,有個網喺度,我幫佢轉身洗背嘅話,要抱住佢嘅同時又要拎走個網,唔方便。所以,我只係用過一次咁多。

每件產品嘅出現當然都有佢嘅用途嘅,而以上都只係我個人同身邊親友嘅意見,唔係話以上嘅產品完全冇用,只係可以用其他嘢代替或甚至慳返,希望幫大家慳返少少錢同位啦wink


Please like our Facebook Page: https://www.facebook.com/weplaynlearn/
Follow us on Instagram: http://www.instagram.com/kly.chu

留言

熱門文章