Sobble高級嬰兒柔軟保溫浴盆 為BB提供五星級沐浴體驗

雖然我已經唔係新手媽媽,但見住初生妹妹咁細粒,幫佢沖涼難免會有啲擔心。有一個好嘅浴盆就可以解決好多問題喇

來自韓國嘅Sobble推出咗「高級嬰兒柔軟保溫浴盆」,有棉花糖柔軟浴盆之稱,因為佢
1. 好似棉花咁柔軟🛁
BB一受驚,就會掙扎踢水,如果頭仔一唔小心撞到個盆,爸爸媽媽一定會好心痛。Sobble浴盆採取醫用PU(聚氨酯)物料製造,唔係以塑料或充氣材料而造,好有彈性,內層係軟棉棉,好舒服!仲有防撞設計,唔怕BB撞到頭仔啦。
浴盆點樣柔軟?除咗睇吓妹妹嘅反應之外,仲可以睇吓呢條片:https://youtu.be/73p7xevJOSo,或者遲啲去荷花bb展感受吓啦😊

2. 浴盆都保溫
呢個浴盆比一般浴盆保溫持久性高達3倍,就算因為唔熟手幫BB沖涼而沖耐咗,都唔驚啲水凍咗而要換水。

3. 內置水溫指示器<<呢樣我最鍾意!
盆底有5個黑色指示器,會因應水溫而顯示數字(指示範圍 36 - 44 度),如果指示器顯示"HOT",就千萬唔好放BB落水喇,等水溫回落,個”HOT”字消失先。

4. 附有可調節嘅塞
浴盆附有一個防滑又可調節嘅塞,可因應BB唔同成長階段,將個塞放置喺最佳位置。妹妹暫時未用住,到佢大個啲,就可以俾佢坐喺度沖涼喇。


妹妹用緊呢個係嬰兒尺寸,俾0-18個月嘅BB使用。棉花糖柔軟浴盆仲有其他特點,有興趣可以去Sobble官網https://www.sobble.hk/ 或Facebook Page(https://www.facebook.com/sobblehkmacau/)了解。

即將於8月2至5日舉行嘅荷花BB展都會有Sobble嘅攤位㗎,大家不妨去Hall 3 - 3H24試吓浴盆啦😍

留言

熱門文章