【產後脫髮】MEDAVITA改善頭髮多方面問題 輕鬆解決產後脫髮煩惱

大家有冇留意到懷孕時期冇乜甩頭髮
但生完就甩好多… 都係因為荷爾蒙作怪!
而對我嚟講,同好多媽媽一樣, 生完BB最大嘅煩惱 的確係甩頭髮!
日日都見到浴缸同地下都有好多…仲要甩到劉海有一個「空位」…

有一日,我收到一位PR姐姐嘅電話,問我生完之後有冇脫髮危機
我話有呀!
佢就介紹咗嚟自米蘭嘅MEDAVITA俾我

呢個品牌嘅產品具藥療功效,幫助到用家保持頭皮同頭髮健康
我最近半個月試用緊佢哋嘅菁華賦活頭皮清潔乳、菁華賦活頭皮精華、柔順修護髮膜同埋瑩亮香薰煥發精華油
唔只減少咗脫髮問題,仲柔順咗好多!

 Before
After

我用緊菁華賦活頭皮系列嘅菁華賦活頭皮清潔乳*同菁華賦活頭皮精華**,呢個系列產品針對日益稀薄變細嘅頭髮,以及脫髮問題。

先用清潔乳洗乾淨頭髮,印乾頭皮,再用精華滋潤頭皮,成個頭噴大約12-20下,一邊噴一邊按摩,讓血液循環,整個頭皮都能均勻吸收到。可以有助強韌頭髮,防止脫髮及幫助生髮。

早晚都用,我用咗大約半個月,真係甩少咗好多頭髮,連工人姐姐都問我點解嘅😆

唔只脫髮情況,MEDAVITA仲幫我解決咗頭髮乾旱嘅問題。

瑩亮香薰煥發精華油,含有多種稀有和珍貴的天然成分,如來自祕魯亞馬遜極珍貴的 Sacha Inchi 種子油,含有Omega 3, 6, 和9,是被認為是全世界最好的天然健康油, 能深度滋養頭髮,保護頭髮防止脫水,並重建頭髮天然屏障。

另外辣木籽油,天然保濕精華,可對抗紫外線和游離基的傷害,而甜沙草油及亞麻籽油精華香薰,營養豐富抗毛操,不但活化頭髮,保持柔軟及光澤,真是美髮霊藥!

只需小量,按摩頭髮,又可吹頭時保護頭髮乾燥,令到我啲頭髮冇咁旱,好有光澤,仲好香添!
最後要推介嘅係柔順修護髮膜。面要敷mask,頭髮都一樣要架!每日洗頭後,搽上髮膜,等5分鐘就可以沖洗,快捷方便;用完即時貼服同柔順!

*菁華賦活頭皮清潔乳:有效清潔頭皮同時抑制脫髮,給毛囊最佳的營養,強韌髮絲及有助預防頭髮脆弱而脫落。

**菁華賦活頭皮精華:專利古方內含珍貴沒藥成分,增強髮絲鞏固力,刺激微血管循環,改善及預防脫髮。


想了解更多品牌同產品嘅資料,可以瀏覽官網 https://www.medavita.com.hk/

留言

熱門文章