【Tommee Tippee 舊瓶換新瓶】

妹妹鍾意埋身飲奶🤱🏻
所以對奶咀好有要求,唔係個個奶咀都肯用
佢鍾意用模仿媽媽乳頭嘅奶咀
Tommee Tippee嘅Closer to Nature(CTN)奶瓶同奶咀就好適合佢喇。

🌟CTN奶瓶同奶咀模仿餵哺母乳時媽媽乳房嘅自然動態,令bb容易接受同適應
🌟波浪紋奶咀柔軟又有彈性,同肌膚感覺接近,等bb飲嘅時候有熟悉感
🌟超闊奶嘴令bb更易含吮
🌟獨特嘅外型俾bb容易啲拎住
🌟不含雙酚A(BPA)
🌟有PP及PPSU物料嘅奶瓶可供選擇
🌟高敏感排氣閥門,有效減少氣泡形成,咁bb飲奶就會更順暢,又唔會吸入過多空氣喇

除咗CTN奶瓶,TT嘅防脹氣奶瓶都好受歡迎㗎!

防脹氣奶瓶可以減少bb因吸入空氣而導致嘅絞痛、嘔奶等不適現象
獨特排氣系統可抑制氣泡形成,將空氣直接排至奶瓶底部
超闊奶嘴令bb更易含吮
排氣閥能防止奶水倒流
感溫排氣管能顯示奶水係咪過熱(藍色:可安全餵食;粉紅色:奶水溫度高過37°C)

用開其他牌子嘅奶樽但又想試吓TT嘅CTN同防脹氣奶樽,而家有個好好嘅機會喇!

📣TT將會進行奶樽送舊迎新嘅活動*
由7月18-21日期間,只要帶其他牌子嘅奶樽去指定Mothercare分店^,就可以$36換一個Tommee Tippee Close to Nature或Advanced Anti Colic防脹氣260ml奶樽一個,並會獲贈7折coupon一張,以用作於Mothercare門市及網店購買TT產品(適用於2019年7月18至9月30日期間)。

*一個其他牌子奶樽可換TT CTN或防脹氣奶瓶260ml奶樽一個。
*在單次交易中,每人最多可換四個。
*舊奶樽必須有所有完整配件。
*數量有限,換完即止。
^利園、太子大廈、iSQUARE、又一城、Mega Box、新世紀廣場分店。

有關Tommee Tippee:
品牌喺50多年前喺美國首先推出,並在1965年去到英國,而家係英國第一嬰兒用品品牌。歷年來,產品亦獲獎無數。
了解更多: http://bit.ly/32q22PB


留言

熱門文章